Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-12, 09:23   #14
David_Bowie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 9
David_Bowie er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner in trouble!

Jeg ser jo at med små forandringer i menyen min så kan dette rette seg. Skal få i meg mindre meieriprodukter og mer grønnsaker. ikke noe problem det ...

Men man må jo lure litt. Leste og den boken til han Torkel først. Det står det jo faktisk at en mann skal begrense inntaket til 20 karber om dagen.

Så har jeg forstått at på senere innlegg blir det anbefalt 20+ forutsatt at en får i seg nok grønt. Da blir en jo litt svimmel.
Som sagt så har jeg holdt meg på så lite karber fordi det for meg er mye enklere. At en slipper måle seg fram til ca 20-25 og dagen. Når man må frem med gramvekta så blir alt lissom så mye mer pes for meg selv om en sikkert tar det automatisk etterhvert.

Kan jo og godt hende at det har blitt en muskel eller 3 som har lagt litt på seg, men føler vel uansett at 1 kilo på 3 uker er noe snaut. Erfaringsmessig med den intervalltreninga jeg har hatt disse 3 ukene, ville jeg gått ned par kilo mer enn den ene kiloen på mitt "vanlige" kosthold. Skal uansett gi det en sjangse noen uker til da. Holde på så lenge jeg har de tilskuddene Torkel har anbefalt. Varer vel en 3-4 uker til ...

David_Bowie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat