Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-14, 08:48   #8
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som driver med idrett her?

Opprinnelig lagt inn av Mariline, her.

Så gøy at de har fått landslag Svigerinna mi har nå flyttet til Vinterbro, og det er jo ikke så langt unna Oslo, så da bør det vel være noe i nærheten. Jeg kunne jo selv tenkt meg å trent Derby, men jeg må dessverre bare holde meg til en idrett pga tid og overskudd. Hadde det vært opp til lysten, hadde jeg nok holdt på med forskjellige idretter hver dag

Jess, Oslo roller derby er ett veldig bra lag. De tok andre plass i NM. Og med derby er det kult at det er plass til alle - men det krever mye. Utstyret er dyrt og så må mann reise. Og det kreves en del trening. Sporten er utrolig "tung" og for å forebygge skader så må det trenes mye.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat