Tråd: Yogi Tea!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 13:30   #4
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Yogi Tea!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

"Celestial Seasonings" er også et tepose-merke med mye smak i seg selv, så man på ingen måte trenger søtning.

Selv er jeg kanskje litt over gjennomsnittlig interessert i te, og brygger gjerne løsvekt-te av god kvalitet - i det siste er jeg hekta på grønn te med chai-krydring fra Les Palais Des Thés, og chili-rooibos fra Black Cat. Masse smak, og deilig med en skje fløte eller cocosa om man føler for det.

Jeg syns Celestial Seasoning smaker helt grusomt ... Men det jeg har smakt av yogi er kjempegodt! Har nettopp kjøpt en med ingefær og sitron som er nydelig, og har fra før den choco, den er også veldig god. Ellers vil jeg slå et slag for twinings camomille med eple og krydder som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Den heter moment of calm, og holder virkelig hva den lover!

Chili-rooibos hørtes veldig spennende ut. Av rooibos-teer er mine favoritter cream caramel (smaker virkelig karamell) og fireside, som er appelsin og kanel. Bare tørket peppermynte er jo også veldig godt. Alle disse kan drikkes om kvelden for de som er vare for slikt.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat