Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-16, 15:50   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Prosjekt: Lavkarbomat i butikken

Selv om det finnes salater uten karbohydrater så skal jo en slik ketovennlig lavkarbosalat ha 4-5ss olje i for å få opp energimengden. Uten det blir man jo bare sulten igjen ganske kjapt eller ender opp med å spise for mye protein. Selv med laks vill jeg nok gått for minst 2ss med olje.

Jeg er ikke noe fan av de lavkarboproduktene ala atkins barer etc og jeg ser at det kan være et marked for lunch- og middagsprodukter og jeg er ganske sikker på at det vil virke akkurat som andre produkter i butikken som folk kjøper og kunne fått vesentlig billigere hadde de gjort det selv.
Selv så spiser jeg utelukkende salat til lunch og en gryte til middag. Gryta har jeg laget på forhånd og lagt i lunchbokser som varmes i micro. Dvs. min egen hurtigmat. Jeg bruker ca. 2t/uke på å lage mat.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat