Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-16, 12:02   #10
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Prosjekt: Lavkarbomat i butikken

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Husker første gangen jeg var i London (2005) og oppdaget at de har ferdig oppskåret frukt i vakuumpakker! Kostet jo nesten ingenting heller. Her har de hatt det noen ganger mens det var Rimi, da stort sett bare eple og melon og til en skyhøy pris. Synd. For det hadde vært veldig praktisk, men man kjøper jo ikke frukt til en vanvittig kilopris!

Er veldig synd at prisene skal presses opp på lettvinte ting, bare fordi de er sunne. Frukt og grønt i Norge er jo bare helt fryktelig dyrt i seg selv. Grønnsaksprisene her er ca halvparten av den Norske, ofte enda mindre, både på organiske og sprøyta varer. Velter meg i gode grønnsaker her nede, og får helt klump i magen når jeg drar på besøk til Norge og ser de tar 30kr for en kvart bit av en sellerirot når jeg kan kjøpe to hele hoder for samme pris hjemme... Det er jo helt vilt.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat