Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-06, 14:50   #32
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: kokosolje - mct olje

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Men hvis MCT-olje er strippet for alt annet enn den aktive fettsyra kan man jo faktisk erstatte den med dobbel mengde VANLIG Cocosa, da..? (Hvis man ikke tenker på kaloriene mener jeg.) Da blir det jo billigere med Cocosa enn med MCT...

Ikke for å kverulere eller noe altså - bare tenkte på det...

Joa, selvfølgelig kan du det. Men Cocosa Pure (vanlig Cocosa ??) inneholder ikke helt de samme fettsyrene som Cocosa Extra Virgin fordi Pure er laget av tørket kokosnøttkjøtt og ikke ferskt som Extra Virgin. Og har du prøvd å spise Cocosa Pure ? Jeg hadde aldri i livet klart å spise 4-6 ss ++ med den pr dag uansett ! Den er ikke laget for å spise heller forresten, den er laget til steking og skal tåle stekevarme. Tviler på om det gir den helt samme effekten, men man blir iallefall mett ! Men om noen har LYST til å spise den, så velbekomme

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat