Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 14:56   #589
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.



Gikk på en smell med omeletten min så her blir det kakao til lunsj også, men grønnsaker til

Kan man forresten lage opp omeletten dagen i forveien og bare varme på jobb?
Har liksom ikke så masse utstyr til å lage mat med på jobb og stress å drasse ting frem og tilbake hver dag.
Har ikke råd til å kjøpe panner og i det hele tatt nå for at det skal stå på jobb liksom...

Jeg har flere ganger lagd omelett på morgenen, tatt den med på jobb og varmet opp i mikroen. Dette har fungert helt ok, men den har en tendens til å bli litt "klam" pga konsensen i matboksen. Har aldri prøvd å lage den dagen før, men det funger nok helt greit. Til omeletten har jeg nesten alltid ratatouille som jeg varmer opp samtidig, og så tar jeg litt ekstra krydder på (chili fungerer helt genialt ) når jeg skal spise.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat