Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-05, 12:46   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av DrPork

Mange på Atkins og proteinkurer som Herbalife, blir mer og mer karbohydratfobe etterhvert som de opplever stagnasjon. De kutter stadig inn til benet med grønnsaker og fyller på med protein og fett, og de står bom fast.

Skjønner hva du sier, og er stort sett enig. Men å sammeligne Atkins og Herbalife blir vel å trekke det litt langt ?? Det kommer an på hvordan man GJØR Atkins vel ? Jeg maser stadig om at folk skal spise grønnsaker og gjør man Atkins riktig SKAL man spise masse grønnsaker - og kutter de stadig inn til benet med grønnsaker og fyller på med protein og fett, ja da tør jeg påstå at de IKKE gjør Atkins, men sin egen versjon. Hva de nå kaller det for kan ikke Atkins lastes for

...og Atkins vedlikehold er jo i praksis mer likt Lindberg enn noe annet - er det ikke ?
(OK, ikke om man har lest den norske utgaven som er basert på 1992 utgaven av originalen da.... Det er store endringer bl.a. ang. fett i 2003/03 utgaven av DANDR)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat