Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 12:45   #41
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan går det?

Opprinnelig lagt inn av suverene severina, her.

sommerferien er over - og da har vekta ikke vært i fokus. Jeg har nok gått opp mellom 1/2 og 1 kg, men det tar jeg ikke så alvorlig. Har min første ordentlige veiedag igjen førstkommende torsdag - og et lite håp om at det viser nedgang. Spiser iallfall riktig igjen nå, det er enklere med hverdager enn fridager.....

Spiser en del bær - tenker at det må jeg bare nå når det er sesong for det. burde sikkert vært ute i skogen for å plukke blåbær, men det frister lite så mye som det har regna.

I går fikk jeg svømt en skikkelig økt og i morgen skal jeg løpe - forsøker å komme meg skikkelig i gang med trening.

Bøtt: hvis du vil ha SB oppskrifter så har de et eget forum (på engelsk) hvor det legges ut mye oppskrifter og. Jeg orker ikke helt å bruke det pga de amerikanske målene (kopp og sånt er ikke standard i min husholdning) men får inspirasjon ifht. hva man kan lage iallfall.

Ok ska sjekke det ut,men er nok lik deg når det gjelder cups og målemåtene deres Men takk for tips

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat