Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 13:03   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Alle de lange trådene

Kverulert over?
Alle den tid dettte er et brukerstyrt forum må man vel som bruker kunne komme med tilbakemelding på endringer man finner meningsløse eller tungvinte, eller som på annen måte forringer kvaliteten på forumet. Jeg linker daglig til disse måltidstips trådene andre steder forlk spør etter inspirasjon, og jeg har enda ikke fått en negativ tilbakemelding på lengden, heller tvert i mot. Og å linke til en haug med månedlige målitdstråder blir bare tungvint og gir begrenset nytte for dem som har hatt glede av dem så langt.

Og det er jo ikke så lenge siden vi hadde motsatt diskusjon, hvor temaet var at folk skulle legge inlegg i gamle tråder om emnet for å unngå at det ble alt for mange tråder om det samme.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 18-03-15 kl 13:36.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat