Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 09:39   #27
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Passer ikke inn

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

Føler ikke at jeg passer inn helt her på lavkarbo jeg, forde jeg ikke er nazi på karbotellingen feks. eller forde jeg synes det er ok å skeie ut en gang i blandt kanskje ?
jeg vet ikke.

Bare noe jeg føler

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

vel, jeg skeier vel ikke ut sånn men jeg blir tullete av å måtte tenke på dette hele tiden tror jeg, ikke er gubben min særlig velvillig til å hjelpe meg heller. Og selv om jeg prøver å prøver så blir det dyrere for oss om jeg skal være flink pike hele tiden, vi har ikke akkurat mye penger fra før altså.
Hadde vel vært enklere om jeg var singel

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

Jeg ahr ikke tenkt å slutte altså, men jeg må muligens i perioder spise ikke helt lavkarbo for å rett å slett overleve.


Hei

Det viktigste med tanke på en livsstilsendring er å finne noe som passer deg, noe du kan leve med Det er min mening.

Her inne er det plass til alle

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat