Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 14:34   #18
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips mot søthunger ...

Hei,
Jeg pleier å be de med søtsug sjekke fettinntaket, søtsug kan være et symptom på at man har ett lavt fett inntak. Som flere andre her nevner så kan inntak av kunstig søtningsmidler være med på å vedlikeholde søtsuget – ikke noe botemiddel

I tillegg vil jeg nevne at flere får mageproblermer ved inntakk av bl.a. maltitol. Jeg pleier ikke ha problemer med maltitol men godteri fra De Bron blir jeg skikkelig dårlig av – skikkelig magevodt i ett par dager.

Jeg vet at mange velger litt 70+ sjokolade istedenfor de sukkerfrie pga søtningsmidler. Flere velger å lage sine egen sjokoladekonfekt, som f.eks. Cocosa-konfekt, og mange tyr til bringebær og krem

For de som savner salt så er jo salte mandler ett alternativ – jeg salter også pekannøtter…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat