Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-10, 17:19   #340
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja da nærmer helgen seg slutten. Her har det vært masse jobbing på det gamle huset vårt. Holder på å skifte ytterdører nå før kulda setter inn. Meldt super kaldt fra tirsdag av...skulle visst være det leeeeeeenge!!!!

Mille89, livet går opp og ned. Det er ikke hver dag en har det store overskuddet og lysten. Får du med deg konserten en annen gang eller?!?! Inni hodet mitt tror jeg at når jeg blir tynnere og endelig når målet mitt blir det vel ingen ende på mye energi. Men merker noen dager er man bare ikke helt i slaget ...nobodyes perfect...

Ellers smakte jeg sjokoladekjeksene idag...smakte godt og greit. Litt sånn tørr sjokoladekake smak. Bringebærkjeksene er best!
Nå gleder jeg meg til å veie meg på onsdag, da er det to uker siden sist. Har småveid meg sånn nå og da, men veier jo 1,7- 2kg. mer en forrige veiing.......men tante rød har vel skylden for det. Fikk høre av en god venninne idag at hun syntes jeg bare minsker og minsker for hver gang vi ses! Passet bra med en sånn kommentar idag Så nå håper jeg resulatene vises på onsdag.

Merker det på kroppen at det blir fort mørkt for tiden. Litt sånn ekstra trøtt og stearinlysfaktoren inne er høy....

...håper alle har hatt en bra helg!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat