Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 20:14   #71
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Lemen,
så ketolysekuren har ingen del 2? Hva gjør du når kuren er over og du skal, slik jeg tolker det, stå på egne ben?

Hvis noe er vanndrivende - vil jo kroppen fortelle at den vil ha nødvendig påfyll. Det ligger jo i sakens natur.

Hva er enn sånn cirka rate mellom f-p-k for deg en vanlig dag? Av nysgjerrighet.

Det er anbefalt å gå over til Fedon etter endt ketolysekur. Etter å ha fullført denne kuren så kan jeg i tillegg såpass mye om kosthold og hva som fungerer på meg, så tror ikke det kommet til å bli noe problem.

Skal ligg på ca 15-20 kh pr dag. Fett og protein aner jeg ikke. Spiser til jeg er mett, og passer på karbene. Passer på å drikke nok vann. Merker at jeg ikke går ned/ går saktere ned om jeg ikke får i meg minst 2 l. vann pr. dag.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat