Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 20:13   #76
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Popularitet?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvis du tenker litt tilbake så var jeg nok på ingen måte ufin mot deg Synes heller ikke du var ufin mot meg, men nå ga jo ikke jeg deg noe rød prikk heller. Det var du som begynte å være stygg mot alle og enhver som stilte deg litt spørsmål.

Du må tåle litt konstruktiv kritikk og at folk stiller spørsmål ved opplegget ditt, uten å ta helt av og beskylde folk for ditt og datt og slenge rundt med alt mulig rart av den grunn. Hva du gjør med kroppen din er jo et fett for andre enn deg, men at du går rundt og anbefaler andre å gjøre det, det er en helt annen.

Du syntes vel dette var ufint også, men det har jeg ikke planer om å beklage for altså.

Vi kan ha det inntrykket vi har av dette for oss selv tror jeg,men jeg føler ikke jeg svarte stykt tilbake til alle.Bare de som gjorde det til meg.Men den diskusjonen er jeg ferdig med nå. Vi kan vel legge det bak oss og være hyggelig med hverandre fremover ihvertfall.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat