Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-06, 16:33   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater i hvitvin

Opprinnelig lagt inn av smule

Hvor mye karbohydrater er det i rent brennevin?

Det skal ikke være karber i vanlig brennevin. Dvs. rein vare. Men er de tilsatt "smaker" er det ofte sukkerholdig. Styr unna. Det samme med drinker som har fancy navn. Da er det som regel en eller annen funny mix oppi og masse sukker.

Å blande sprit (uansett type) med sukkerfri drikke er OK, men vær sikker på at det er sukkerfri. En venninde av meg har cola radar og 50% av gangene hun bestiller rom & cola får hun med vanlig cola. Det er ikke så kult !

Min favoritt er "SL" Slim Gin - dvs. gin med Schweppes Slimline Tonic. Men den tror jeg ikke de har fått her i landet. I England har de der småflaskene i alle barer.

*skål*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat