Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-07, 13:21   #1
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Angry

Litt irritert på ukebladene jeg nå ...

... synes de ignorerer at det faktisk er ganske mange som slanker seg på lavkarbo! Jeg har lenge kjøpt blader som "I form","Shape up" osv... fordi det inspirerer meg til å trene og slanke meg. I tilegg leser jeg blader som Henne, Elle og KK, der det jo også er mye slikt stoff.

Hver gang de skriver om slanking handler det om kalorier; mager middagsmat, magert pålegg og kalorifattig snacks... Aldri noe som handler om lavkarbo!!!

Tror de at alle slutta med denne metoden samtidig som Fedon Lindberg forsvant fra TVskjermene for noen år siden???

I et av bladene jeg leser omtalte de den nye rusbrusen som faktisk heter Vikingfjord Icebreaker lavkarbo!!! De skrev navnet på den, men reflekterte tydeligvis ikke særlig over det, for i omtalen sto det at nå hadde det kommet en helt ny, kalorifattig rusbrus. Den hadde bare så og så mange kalorier!!! Helt greit å nevne det også altså! Men de kunne vel i det minste nevnt at hvis det er karbohydratene du skygger unna så er denne midt i blinken... Eller noe i den duren... Men nei da!!! Ikke et ord!!!

Siden det kommer nye produkter, som denne nye rusbrusen, virker det jo som resten av verden har skjønt at det er mange som lever lavkarbo... Men hvorfor blir vi oversett av ukebladene og media generelt???

Ble visst litt langt dette, men blir bare så irritert!!! Noen som har tanker???

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat