Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-14, 22:16   #24470
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hjerteinfarkt, hvordan er det med det?
En bekjent har muligens hatt det, men er tilbake på jobb og kjører bil osv. Jobber mindre enn før da.

Mange rykter og jeg har ikke pratet med personen selv, så kan ikke si noe sikkert. Men, det får meg til å tenke..

To andre personer jeg kjenner, har hatt infarkt og ingen av dem er i jobb i dag. Han ene var sjåfør, og røykte som en svamp mellom hver rute, og hadde nyretrøbbel, sa sist han muligens måtte ha dialyse. Har ikke sett ham siden infarktet.

Den andre, en tidligere nabo, frisk og rask, trente men jobbet mye. Hun sykler i dag lange turer, går, trener osv, men er 100% ufør.

Hvor små infarkt kan man ha? kan det ha vært noe annet? .. Hans datter sier han er ok, men at han "av og til får vondt i hjertet sitt"

Vet at dere ikke er leger, men noen vet nok mer om dette enn meg. Treffer ikke personen ofte selv, så får ikke snakket, og vil ikke bidra til mer sladder, så jeg spør ikke "andre" heller.

Det går fort mange rykter om slikt

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...