Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-14, 10:45   #23465
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Noen som har erfaring med å få t-skjorter med egne print? Ser det er mange plasser man kan bestille, men jeg trenger noen som kan levere god kvalitet raskt. Jeg vil også ha dame t-skjorte (fitted) og gjerne et utvalg av farger. Skal bare ha en eller to.

Jeg vil anbefale spreadshirt på det varmeste. Bra trykk, god kvalitet på t-skjortene, og de har dame-t-skjorter med god passform, og realistiske størrelser. (Har bestilt en del fra Asia, og da må jeg alltid gå opp en størrelse). Vil anbefale den dame-t-skjorta til 136 kr, altså ikke den billigste, men nummer to, om jeg ikke husker feil, da den holder farge og fasong bedre enn den som er billigst. Med trykk kommer den på ca 170 kr, samt 35 kroner i porto.
Bare pass på å ikke bestille for over 200 kr, ettersom de trykkes i, og sendes fra, Tyskland. Likevel har det ikke gått særlig mer enn en uke, pluss/minus, fra jeg har bestilt til den har ligget i postkassa.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥