Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 21:09   #15
Lillemy77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 25
Lillemy77 er på en erverdig vei

Sv: Vil høre om ditt vekttap, med south beach

Opprinnelig lagt inn av L@ro, her.

Hei, her er enda en South Beach dame. Det er 2 gang jeg går på denne runden, første gang gikk jeg ned 7 -8 kilo, men det ble vanskeligere å holde dietten fordi mine familiemedlemmer spiste opp all den ferdiglagde maten min. Og med mindreårige barn ble dette bare rot til slutt.
Nå er vi igang her igjen, og med på laget har jeg min mann og min yngste datter. Det har gått myyye tregere for meg denne gangen, kanskje fordi jeg gikk bare 14 dg på fase 1, mot 4 uker sist gang. Min datter derimot, har mistet 8 kilo, til og med med lett ¨juks¨innimellom. Men det unner jeg henne virkelig. Bare lett misunnelig
Jeg trener derimot denne gangen, flere ganger i uken, men det gir ikke noen stor effekt på vekten enda, men jeg føler meg ofte tynnere.. hehe.. Har omsider kommet til at jeg er nødt til å ta den lange veien her, og har lagt planer om 5 kg fram mot høsten. Gode marginer altså. Men så lenge det går nedover er jeg fornøyd.
Er innom lavkarbo.no igjen for å få litt tips og ideer , fordi jeg tåler ikke særlig med kornprodukter, og har problemer med å oppta protein. Så om noen har lignende utfordringer, så gi meg gjerne tips om hvordan dere har løst problemene!!

Hei L@ro
Hvordan går det med deg? Jeg har også nettopp begynt på south beach, også jeg for andre gang. Idag er dag nr 4, og jeg har gått ned i overkant av 1 kilo. Jeg har satt meg som mål å prøve med 5 kilo. Fase 1 går i grunnen ganske bra enda, men jeg kan ikke nekte for at jeg ser veldig fram til fase 2... hvilken dag er du på, og er du i fase 1 nå?? Hadde vært artig å dele erfaringer disse dagene, så føler man ikke seg så "alene"..hehe... Har nå akkurat mikset meg en ricotta med kakao og litt mørk sjokolade oppi, står klar i kjøleskapet til lysten melder seg, noe må man jo ha når det er helg Klem til deg på en lørdagskveld

__________________



Lillemy77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat