Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 09:32   #1
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg
Unhappy

VektOPPGANG - need help ...

Altså jeg er bare på uke 2 så jeg burde kanskje ikke freake ut helt, men jeg har gått OPP i vekt! Som jeg har skrevet i bloggen min så har jeg ikke følt meg sånn lett og fin som jeg gjorde i forrige uke, så jeg var ikke overrasket over å ikke ha gått ned så mye, men jeg gikk jo opp 1,5 kg!! Jeg gikk ned 2,3 forrige uke da så jeg er fortsatt på minussiden.

Ok, forskjeller fra forrige uke: Var så sliten at jeg ikke fikk trent noen ting (en tur og styrketrening på søndag), mens jeg trente 3 ganger ganske hardt forrige uke. Også har jeg nok spist litt større porsjoner (men ikke så veldig egentlig) iom at jeg har vært sammen med kjæresten i helgen, det blir fort litt mere mat!

Planen for denne uken er å redusere størrelsen på porsjonene og TRENE!! Skal på trening og kveld og på torsdag, også får det bli en langrennstur i helgen, det burde rekke

Men et spørsmål, jeg spiser litt tyrkisk yoghurt og hjemmelaget musli, både med 5 % karbohydrater, burde jeg kutte ut det?

Jeg vet jeg sikkert får masse svar om at bare kos deg i starten osv, men jeg skal til New York om 20 dager og hadde jeg kommet meg et lite stykke på vei så slipper jeg å bare handle klær som er for store om et par mnd! Jeg skal jo bare ned 6 kg til så Jeg håper å rekke målet mitt til bursdagen min 29. mars!

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat