Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-12, 12:40   #61
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det jeg undrer meg over er hvorfor alt snakk om trening og å holde seg i form og se bra ut alltid kulminerer i hvordan tiltrekke seg andre? Er det altså ingen som i hovedsak ønsker å se bra ut for sitt eget vedkommende?

Nå blir sikkert jeg den dølle tanta, men seriøst, jeg lurer ...

Altså, jeg trener f.eks. først og fremst fordi det har så innmari positiv effekt på psyken min, bare sekundært for å brenne kalorier og se bra ut, og jeg spiser slik jeg gjør mye fordi jeg har det bedre da, fysisk og psykisk - men å holde meg i form for å se bra ut for meg selv, det gjør jeg ikke. Klart jeg liker det jeg ser i speilet bedre når jeg er nede i matchvekt, men jeg liker det jo bedre fordi jeg ser bedre ut for andre.

For å si det sånn, hvis jeg var isolert et sted, uten kontakt med andre mennesker for all fremtid, og trening og rett kosthold ikke hadde hadde gjort så mye fra eller til for mitt psykiske og fysiske velvære, og jeg ikke var glad i å bevege meg, så hadde jeg neppe forlatt sofakroken. Jeg ville ikke farget etterveksten eller sminket meg heller, eller gått i annet enn behagelige daffeklær.

Det betyr noe for meg hva jeg mener om meg som person, men rent utseendemessig betyr bare min mening om meg noe sett i forhold til hvordan jeg vil bli oppfattet av andre, hvis jeg skal være ærlig.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat