Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-06, 19:58   #7
114->92-95
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Natural Hormonal Enhancement

Opprinnelig lagt inn av jankph

ENDELIG...vet ikke om det var NHE som hjalp eller ikke, men etter å ha rast ned 5 kg på tre uker med Skaldeman, så total total total stillstand i 3-tre måneder, kan jeg nå endelig flytte signaturen min et hakk mot høyre, etter å ha brukt NHE i vel en måned. Det var jammen på tide!

Kuren fungerer utmerket den, med karbekvelder to ganger i uka, merker at det blir mye mer energi til treningen dagen derpå, i tillegg til at det tilbakevendende utslettet jeg fikk med ren lavkarbo er så godt som borte nå.

En litt pussig oppdagelse: etter en karbekveld er jeg vannvittig sulten/sugen i magen morgenen etter, mens jeg på lavkarbo ofte ikke føler meg sulten/sugen i det hele tatt.

Jeg blir jo litt frustrert av folk på dette forumet som raser ned kilo på kilo uke etter uke, mens jeg selv bare kan skilte med 6 kilo på 4 måneder, men jeg har faktisk sluttet å bry meg med tallet på vekten...det som teller er at jeg er på rett vei, at jeg har det bra med meg selv, og at jeg gleder meg til den dagen jeg når målet mitt...det er den dagen jeg kan se i speilet og si til meg selv at jeg ser slettes ikke så verst ut, uansett om vekta viser mer enn 'målet'. Det får være mine visdomsord for i dag.

Jan.

Den boken ligger å venter på meg hos fedex på gardemoen. Er nysgjerrig på hvordan det blir anbefalt å dele opp forholdet mellom prot/karb/fett?

  Svar med sitat