Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-06, 13:11   #16
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Sv: Natural Hormonal Enhancement

Opprinnelig lagt inn av SjokoMons

Jeg lurer på om dette kan være en bedre løsning for meg en ketolysekuren? Blir så gal av å savne mat at jeg trur jeg spiser for mye av den lovlige maten for å døyve suget. Har jo gått opp det jeg hadde gått ned

Må man trene hardt når man legger inn en eller to karbo dager? I så fall hvordan? er det greit med pilates og gå trening?

Heisann! Min erfaring er at ved å spise karbo en dag så tar det et par dager før glykogenlagrene er tomme igjen, men det er vel så forskjellig. Det spørs jo hvor mye karbo du tar inn.

Jeg har sett i det siste at du savner karbo. Har du holdt på lenge med ketolysekuren? For dersom du har fulgt kuren og den fungerer så skal du vel ikke gå opp i vekt, selv om du spiser mye? Her må du få kompetanseoverføring fra ekspertene i forumet! Og kanskje passer det best for deg leve med en diett som også tillater karbo. Dette skal jo bli en livsstil og man skal jo trives med maten!

Jeg prøvde også ketose etter råd fra en ernæringsfysiolog. Etter 16 dager ble jeg så syk at jeg måtte kutte ut. Jeg har i ettertid lest meg frem til her i forumet (ketolyse-sidene) at ketolyse i allefall ikke er anbefalt for folk som har mindre enn 10 kg overvekt. Og det hadde jeg ikke. Og siden jeg attpåtil trener for hardt så er ikke ketose noe for meg. Man skal kunne trene middels hardt under ketose, men være forsiktig med de mest intensive øktene før kroppen blir vant. Så pilates og gå-turer går helt fint!

Dette var sikkert ikke svar på noe av det du lurte på, men jeg synes synd på deg som strever. Håper noen med kunnskap og erfaring her i forumet tar opp tråden din og hjelper deg på vei!

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat