Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-08, 20:37   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp her, please! (Spørsmål om Ketolysekuren)

Dere har selvfølgelig helt rett ang. paprikaen
Legger meg helt flat jeg. Blingsa på linjene i tabellen (har boka) - sånn er det å bli gammel !

Jeg bruker alle salgs mulige salattyper blanda. Det de har i salatdisken, det bruker jeg. Baby spinat, baby rabarbra blader, ruccola, romano, frisse, pak choi..... Og ellers bruker jeg vårløk, selleri, avocado, mangetouts (flate sukkererter, de har mindre karber enn sugarsnaps) cherry tomater (ikke mye - passer på karbene), litt sorte oliven, littegranne paprika. Prøver å variere. Jeg bruker ellers mye kylling, eller ferske skrellede reker, eller krepsehaler, eller røkelaks, hjemmelagde kjøttboller (med tapaskjøttdeig fra slakter Idsø i Stavanger). Kokt skinke (kjøper rå og koker sjøl - det er godt å maule på ellers og).

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat