Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 13:12   #23
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.


Nå er ikke jeg en ekspert heller, men jeg vil tro at den norske legestanden vet litt mer enn en gjeng som har lest seg opp på nettet...

Leger er vanlige mennesker. De er ikke noen guder eller allvitende orakler. De forholder seg til det de har lært og de retningslinjer som gis. Det betyr ikke at de har rett eller deres ord er lov. Jeg er så glad for at jeg har en lege som er ydmyk nok til å innrømme at jeg vet hva som er best for min kropp. Dessuten så syns jeg den holdningen din er trist, det viser at du nedgraderer deg selv i forhold til ett annet menneske med en tittel.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat