Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-09, 13:54   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse vitaminene ?

Opprinnelig lagt inn av mokata, her.

Heisann
Er vi nødt til å ta vitaminene slik det står på boksene eller kan vi ta alt om morgenen ? Jeg har en tendens til å glemme de når jeg må dele de opp ? og om kvelden tar jeg Levaxin da jeg har lavt stoffskifte. Kan man spise suppe poser istede for å lage selv...tenker på at det kan være lett å ta med på jobb Kan vi spise Ingers Rugbrød ? Jeg har bakt de forskjellige brød variantene i boken og de jeg har funnet her men har store problem med å få det ned...min mann brekker seg...uffda må smile litt også har så lyst å klare dette da jeg er 30 kg for mye og har det ikke bra verken fysisk eller psykisk med meg selv. Men jeg savner virkelig en skive til frokost og en til lunsj....det gjør hverdagen litt enklere....blir ikke så mye planlegging...Tusen takk for alle svar og kom gjerne med deres beste/favoritt oppskrifter

Jeg tror jeg svarte deg i en annen tråd på noe av dette, men gjør det igjen
Ja, tablettene skal taes som det står på boksene. Taes de sammen, kan de hemme opptak av hverandre i kroppen.
Ingen kjøpebrød på ketolyse. Bake selv, det står oppskrifter her inne og en i boka. Elelr lag oopsier, lapper osv osv.... Oppskrifter finner du ute i oppskriftsforumet.
Nei, ikke suppeposer. Det er raskt å lage selv. Finnes masse oppskrifter på forskjellige supper her inne. Lag store porsjonen og frys ned.

Planlegging er viktig Det er en stor omveltning for både kropp og sjel. Det kommer ikke av seg selv

Les boka godt, flere ganger. Følg boka slavisk i starten, til ting setter seg og det blir lettere å ta mer på feelingen
Lykke til.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat