Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 20:09   #26
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når man har gått ned mange kilo så er man veeeeeeeeldig opptatt med å fokusere på helt andre ting enn akkurat dette, som regel. Dessuten tror man at man er uovervinnelig. Hadde man DA begynt å deale med issuesene hadde det jo vært greit, men det følger mye annet med det å plutselig gå fra "tjukk" til "smukk". Hodet følger ofte ikke med. Som sagt.. Det er mye annet enn nettopp hvorfor man ble tjukk man har å tenke på da.

makes sense alt det der nellie. Men ta eksempelvis deg da. Du har mye erfaring og er bevisst på de ulempene med å gå raskt ned. Du "vet" hva som kreves og som må til fordi du har vært der før.

Jeg har faktisk såpass tro jeg da, at du bedre enn mange andre faktisk kjenner deg, din kropp og dine "feelings" på en så god måte at du ville klart å kanalisere energien riktig til tross for en slik rask, hurtig vektnedgang. Du har jo vært der før som du sier.

En som aldri har vært der, ja, enig, det er et minefelt, men du og helt sikkert mange, mange andre i tilsvarende situasjon som deg, JO, jeg er 99% sikker på at dere fikser det pga erfaringen dere har.

  Svar med sitat