Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 20:45   #34
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

For å snu spørsmålet ditt litt på hodet, Hypah: VIl du heller bruke 4 måneder på å gå ned 50 kilo for så å legge på deg alt igjen, eller vil du heller bruke et par-tre år på de kiloene og ha mye større sjanse til å holde de kiloene borte. Statistikken sier at kun 5 % av de som slanker seg lykkes, og jeg er ganske sikker på at de som har brukt god nok tid på vektnedgangen, livsstilsendringen og det mentale har en større suksessrate enn de som kvittet seg med kiloene på kort tid.

Leste her inne om ei som hadde brukt nærmere 10 år, så jeg må innrømme jeg er litt ambivalent, 10 år er lang tid. Tror ikke jeg har sett så mange her inne som har nådd sitt mål på kun 2-3 år og blitt der. Men veldig enig i at å bruke lengre tid enn 4 mnd og holde vekten er bedre enn å gå opp og ned hele tiden.

Var nok bare at mange erfarne brukere her inne allerede har vært der, de vet hva de må gjøre for å bli der, de kan kosthold, trening endring av stil allerede. Mange her har jo vært på lavkarbo i mange år allerede. Jeg ville derfor tro at de ville kunne lykkes fremfor de "unge nyrike" for å bruke det bildet.

  Svar med sitat