Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-10, 11:59   #257
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Almyrida, her.

Men.. Ser i hovedinnlegget at det skal smøres utover to stekebrett.. Ehm.. Har du nanna små stekebrett? Jeg klarer liksom bare å fylle rett over ett stekebrett.. Og da er det så tynt smurt utover som jeg klarer..

Jeg fatter ikke hvordan det går an, for jeg har de så tynne at det er tykkelsen på et solsikkerfrø og jeg kan klare opptil 1 1/2brett på denne blandingen..

Søstra mi fikk et brett og lurte på hva hun gjorde galt, men det er jo ikke så nøye for henne om det er 1 eller 3 g karbo i et knekkebrød. Så hun var veldig fornøyd med tykkelsen på de når det ble et brett.

Også Nannah, husker du jeg nevnte at jeg ville gi bort til svigermor? Hun ble overlykkelig av den boksen med knekkebrød, og har spinka og spart på de denne uka og i går serverte hun de til en vennine og hun ble også overbegeistra Så i dag ringte hun og ville ha oppskrift. Og min svigermor som aldri har brukt hverken solsikkefrø eller sesamfrø i sitt liv skal nå lære seg å bake av andre ting enn grov rug og sammelt hvete. Hun syntes disse var så gode! Så neste gang jeg skal til byn skal jeg jammen kjøpe en stor pose fiberhusk til henne. Hun har nå blodsukkeret helt under kontroll og slipper medisiner enda og har gått ned 3kg Min kjære svigermor var jo bare så stolt!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat