Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-12, 07:42   #474
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel
Question

Sv: PCOS skravletråd

Prøver å få litt liv i tråden igjen....har litt behov for å lufte mine tanker om dette temaet for tiden. Pcos'n min er relativt ute å kjører for tiden, syklusen var så lenge regelmessig og fin, fra oppstart på metformin des. 2011, og frem
til sommeren i år ( juli/august). I sommer ble jeg utsatt for mye stress, far ble syk med kreft og kjemper fortsatt. Jeg hadde også mange andre jern i ilden,og kosten var ikke perfekt akkurat i 2-3 uker. Da syklusen bare ble tull trodde jeg at når ting barr roet seg igjen skulle det bli fint igjen...men har slitt siden, og andre kjipe pcos "følgesvenner" kommer mere frem igjen også, økt angst, spesielt mye når jeg merker hormonene raser og kroppen prøver og prøver, da får jeg i tilleg til angst, hjertebank maaaaange gamger for dagen, humør fra h.... hodepine, konstant energiløs og det er så slitsomt. Akkurat NÅ har jeg eggløsning endelig. Etter ukevis med.helvete fikk jeg positiv test, og nå.i.sted våkna jeg av den velkjente SKARPE stikkkende smerten. Ble glad, men samtidig er det bare au så vondt. Men er snart over nå, akkurat den smerten går fort over. Jeg merket det på kroppen at den bremset litt ned, hjertebanken avtok mere og mere i takt med at angsten også roet seg, i dagene før el. Nå skal jeg ta blodprøve over helgen for å.se om jeg faktisk har hatt el... måtte bare få ut litt frustrasjon, er det noen andre av dere som har det på samme måte?

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat