Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 17:27   #3
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Skaldeman og alkohol?

Takk, Pitch!
Jeg har to år på baken med lavkarbo og det for det meste ketolyse.
Dette har ikke resultert i vektnedgang for min del, så her måtte sterkere krutt til
Derfor følger jeg nå Skaldeman 50+ (selv om jeg ikke skal ned så mye...)og har gjort det i seks uker nå.
Og jeg går ned!!! Har fobi mot å gå på vekta, så jeg har ikke veid meg - men jeg ser det godt nå og merker det på klærne. Jeg krymper!!!

Så på ditt poeng - det spørs på hvor travelt jeg har det....
Det har jeg for så vidt ikke, dette er en livsstil for meg, men jeg ønsker ikke å ødelegge den gode trenden...
På den annen side så skader antagelig ikke et glass tørr vin i helgen heller...

Og jeg har nå vært totalt uten alkohol i seks uker - så da tror jeg at jeg planlegger med et glass fredag kveld

Tusen takk for flott svar!

__________________
Mål - ned 20 kilo


Sist redigert av LilleM0r : 27-10-10 kl 19:31.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat