Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-06, 09:29   #21
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe JEG spiser ikke slikt lenger, jeg er med i "ren-mat-klubben", iallefall nesten.
Men hun spurte jo, og da svarer jeg.

Menneh.. Er du virkelig 47 år gammel? Ser overhodet ikke slik ut! Kanskje ketolysekosten er "hemmeligheten"? Det var egentlig ikke et spørsmål, for jeg vet jo svaret. :knis:

Hei
Ja, 47 år og jeg trives faktisk med alderen. I USA er kostindusert ketose et eget alternativ til skjønhetsoperasjoner. Jeg har fått oppfordringer til å skrive en bok om det, med før og etter billeder. Men jeg vet ikke riktig. Ketolysekuren var tenkt som en meget effektiv slankekur - og er det- men mange brukere har gjort meg oppmerksom på at kuren dessuten gir masse energi og humør, noe som egentlig har naturlige forklaringer ut fra kjent metabolisme og hjernens funksjon. ( serotonin dopamin etc)
Mange føler seg veldig bra og får et utrolig godt humør, og det lenge før de store vekttap kan forklare det med at man blir glad over sin nye kropp.
Med ketyolysekuren og liknede kurer basert på ketose forvinner dessuten det fett man ønsker å bli kvitt rundt enden og på magen. Rynker i ansiktet minsker og den innvendige glede syns også godt. I motsetning til dette virker "spis lite- mosjoner mer" kurer motsatt på mange områder. Bla med redusert forbrening, sult, slapphet og tristesse.

OK jeg er inhabil, men les brukererfaringer på www.ketolyse.no dem har jeg i hvert tilfelle ikke skrevet.( Mange med navn og bosted).

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat