Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-14, 10:34   #24297
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hvordan kler man seg egentlig for en løpetur når gradestokken kryper godt ned på minussiden? Løpethightsene blir for kalde og vinterturklærne blir for store og stive. Noen gode forslag, som ikke koster en hel månedslønn, og som også kommer i store størrelser? Ullundertøyet har jeg allerede

Så og si alle merker har jo thermotights nå, flere merket "sub-zero", og de har refleks og all that jazz (blir ikke galt med litt ekstra refleks på beina). Rönisch Petra, og den typen? De er i alle fall behagelige og faktisk varme, og for meg blir tre lag bare på beina litt vel heavy for å løpe.

(H&M har jo thermotights også nå, vet ikke om de er bra, men de er rimelige, og størrelsesutvalget pleier jo være bredt der?)

Utover det støtter jeg lag på lag på lag under noe vind-og vantett. Og lue/bredt pannebånd, under løpeturer om vinteren er ikke det generelle rådet om å holde hodet kaldt særlig smart. :P

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold