Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-14, 14:22   #24309
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan fjerne stearin fra en lys skinnveske? Jeg har jo fått av selve stearinen, men "fettet" sitter igjen.

Har søkt på nettet og det ser ut som en håpløs oppgave, men prøver her også før jeg gir meg helt

Zalo og varmt...og etterpå sette inn hele veska med fett, tenker jeg. Zalo tar det meste av stearin fra andre ting. Prøv et sted det ikke synes så godt. Eller spør i en møbelforetning hva de gjør med stearinflekker på skinnmøbler. Ekornes fabrikker feks.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP