Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 23:09   #134
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Pipje, her.

Har nå hatt to uker med høykarbokosthold. Var kommet til et punkt hvor jeg var veldig lei lavkarbokostholdet og hadde rett og slett lyst til å spise godis! Så har spist vanvittige mengder sjokolade og brød osv. Har prøvd å ikke ha dårlig samvittighet, fordi jeg vet at jeg kommer tilbake til lavkarbo. Og i morgen er jeg tilbake igjen, for fysj så dårlig man føler seg etterhvert! Konstant oppblåst, humørsvigninger, dårligere hud og fysenhet til tusen.. Så er supermotivert for å komme tilbake i ketose og gå ned 7 kilo til jul Veldig glad for denne sprekken i grunn, for nå har jeg innsett at jeg trives best med lavkarbo og at høykarbo er ikke noe å savne!

Jeg tror noen av oss må ta noen slike runder for å lære meg selv inkludert.....Men etter som tiden går så blir hverdagsmaten på lavkarbo mer og mer selvfølgelig. Det jeg fremdeles sliter litt med er ferier. Men man føler seg utrolig dårlig ja, så jeg lærer vel der også med tiden.... Vektnedgangen går bare litt saktere.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat