Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 17:46   #70
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

House, tv serien, har hatt en hel episode der årsaken til symptomene viste seg å være selenforgiftning.
Den med cia og den pene afro-amerikanske doktor-damen? Som sa opp jobben i episoden etterpå og prøvde å jobbe under House. (Ikke se film eller tv sammen med meg)

Men da hadde stakkaren knapt spist annet i en måned, pluss at sminke-avd nok har lagt til litt...

Og for å svare på synsspørsmålet så merker jeg bedring, men den er slik at skapsynet er 'på' hele tiden. Trenger ikke konse for å lese bilskilt feks. Når jeg er i en sliten periode blir synet liksom litt sløret og det er herlig lett å overse støv og flekker på gulvet og ørevoksen til ungen. Mens nå SER jeg faktisk ringer på benken og papirbiter på gulvet og må gjøre noe ...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat