Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 18:33   #71
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

House, tv serien, har hatt en hel episode der årsaken til symptomene viste seg å være selenforgiftning.
Den med cia og den pene afro-amerikanske doktor-damen? Som sa opp jobben i episoden etterpå og prøvde å jobbe under House. (Ikke se film eller tv sammen med meg)

Men da hadde stakkaren knapt spist annet i en måned, pluss at sminke-avd nok har lagt til litt...

Og for å svare på synsspørsmålet så merker jeg bedring, men den er slik at skapsynet er 'på' hele tiden. Trenger ikke konse for å lese bilskilt feks. Når jeg er i en sliten periode blir synet liksom litt sløret og det er herlig lett å overse støv og flekker på gulvet og ørevoksen til ungen. Mens nå SER jeg faktisk ringer på benken og papirbiter på gulvet og må gjøre noe ...

Jøss! Så kult! Sånn i utgangspunktet i alle fall. Jeg får stadig dårligere syn, hvilket vel er ganske vanlig når man er nærsynt.
Jeg har lest meg litt opp i mellomtida. Jada. Både forhøyede insulinverdier over tid, kalsiummangel og lavt stoffskifte kan føre til grå stær ... Hehe, dette er jo typiske aldrings"problemer", liksom. Men da vet jeg det. Det har jo heldigvis vært uforandret i tre fire år siden det ble oppdaga.

Jeg har sett alle House-episoder, så don't worry! Har da også sett nevnte episode, men husker den ikke helt klart. Jeg er sånn at når jeg oppdager en ny serie, så laster jeg ned alt, og har bonanza, så ting går litt i hverandre.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat