Tråd: Mensen
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-14, 10:19   #2
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Mensen

Dette er slettes ikke unormalt, mange som har det sånn når de går over på lavkarbo. Det er rett og slett hormonene som begynner å komme i balanse og vil da prøve å få tilbake kroppens "naturlige syklus" for noen tar det bare noen uker for andre tar det måneder, men det går som regel over etter en stund. Kroppen må bare får tid til å venne seg til nytt kosthold og stabilisere seg.

Min erfaring var at kroppen vill ha sin egen, naturlige syklus og overstyrte p-pille syklusen, med det resultat at jeg hadde spotting og blødninger i hytt og pine. Jeg valgte og slutte med pillen en stund til kroppen fant sin egen rytme og begynte deretter på nytt på pillen. La det være sagt at jeg da reagerte dårlig på pillen og sluttet helt av, med det resultat at jeg er regelmessig som ei klokke, har mensen i to-tre dager og ingen smerter slik som før. men det er jo selvfølgelig individuelt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat