Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-06, 10:20   #12
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Jeg har de siste dagene klart å holde meg unna VK sitt forum da det for meg har blitt som en rød klut. Men i dag når jeg skulle legge inn min frokost hadde jeg fått en privat melding. Da måtte jeg bare lese den igjen, og dette ble resultatet:

Sitat:

WOW her inne gjelder regelen følg mitt opplegg eller ligg unna. Jeg har rett samme hva det koster andre å gjøre som meg. Denne tråden var åpnet fordi JEG har vært medlem siden etter NM i fjor og opplevde å legge på meg med dietten her inne. Så prøver jeg noe annet som virker FOR MEG, og legger tråden ut for å vise andre her inne at de er ikke alene om de opplever dette. Jeg bruker VK frem til mitt medlemskap, som jeg selv har kjøpt og betalt, frem til den dagen jeg eventuelt må fornye det. Så liker dere det ikke, klag på det til de som bestemmer. JEG ER IKKE FORNØYD OG FORBEHOLDER MEG RETTEN TIL Å SI DET!!!!!!!!!!!! Jeg trener like mye i dag som jeg gjorde i begynnelsen her inne, jeg spiser mer enn jeg gjorde i begynnelsen her inne, jeg har IKKE problemer med hverken selskaper, eller andre sammenkomster med den maten jeg skal leve på. Jeg har prøvd begge deler og mener jeg kanskje har lov til å sammenligne. Dere andre som ikke en gang har prøvd, hva gir dere rett til å forfekte at det dere gjør er det eneste rette? Fordi en ernæringsekspert sier det? Rart siden det finns like mange av samme yrke som sier noe annet, er det ikke da bedre å finne sin egen måte? Denne tråden her viser ikke noe mer forståelse eller medmenneskelighet eller forsiktighet med andres meninger enn det den på lavkarbo gjør, så kast ikke stein i glasshus!!!!!

Jeg forbeholder meg retten til å kopiere ting fra tråder jeg selv har lagd, men jeg har også lest tråden her inne

Sitat:

Janmesis innlegg har havnet på forsiden på vektklubb.no og blir slaktet



som de nå har hisset seg så fælt opp over. Linken som ligger der har jeg lest, siden jeg kommer inn der som medlem, men velger og ikke kopiere fra den da den ikke var startet av meg.

Det er ganske skremmende at man kan innta sånne holdninger, og uansett hvilken form eller hvilken måte man velger å gå ned i vekt trodde jeg at målet var det viktige. At det finns mange veier og måter å ta seg dit er vel fint, da bør det finnes en vei for alle. Dessverre har noen en enorm tro på egne ferdigheter og egne meningers verdi, og da blir det vanskelig å komme frem til forståelse av at andre har det samme, men med ett annet utgangspunkt og andre vurderinger. Respekt for medmennesker er noe vi disse dager burde se verdien av, så kan man heller dømme handling ikke meninger.

Min handling er at jeg har valgt noe som passer for meg, og jeg har disse snart 4 ukene bevist for meg selv og mennesker rundt meg at dette er riktig for meg. At noen vil dømme meg utifra valget jeg har tatt er helt greit, men jeg mener man allikevel bør ha respekt for det, siden de ser det fungerer.

Hvorfor ikke da heller glede seg på mine vegne?

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat