Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-15, 09:51   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Farlig trening!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Man kan da utfordre seg i en gåtur også? Og for svært mange som begynner på f.eks ketolysekur for første gang er 30 min gåtur til dagen mer enn nok. Jeg ser heller ikke at Torkil sier at man ikke skal drive styrketrening, men skriver ikke direkte at man skal gjøre det heller. Kanskje vi skal la Torkil komme på banen og få forklare hva han egentlig mente?

Det oppfordres ikke akkurat til å pushe seg på disse 30 minuttene. Men for alle del. 30 minutter tur er bedre enn ingenting.

Synes bare det er litt trist siden lavkarbere har rykte på seg for å være en gjeng med latsabber.

Dette er vel fordi at mange skryter av at de har sittet på rumpa og rast ned. Føler ikke det er noe å skryte over.

Dumt å bygge opp under slike fordommer. Og tror ærlig talt ikke at noen tenker at "Åh, Torkil sier det er usunt å trene, jeg får slenge inn en styrkeøkt." Fysisk aktivitet har så mye godt for seg, selv om det ikke fører til noe veldig vektnedgang.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat