Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-04, 05:51   #18
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Smile

Hmmm...

Kan jeg spise fløte på Lindberg? Trodde ikke det....
Men jeg spiste mye nøtter! Er så inmari glad i nøtter så det gikk en del valnøtter og casnew(?)-nøtter,ja...
Men nå er jeg lysten på litt frukt,det er det som er "suget" mitt!!! Og jeg skal fortsatt gå ned i vekt..Kommer til å prøve meg litt frem, for å se hva jeg "tåler".Veide meg idag (veiedagen er egentlig i morgen)og da hadde jeg gått ned 200 gram tross utskeielse på Lørdag som var + kaker fra Pascall og vaffler igår,og ikke helt Atkins denne uken(har spist litt frukt...og sånn cavaldier-sjokolade og nøtter...)!!! Det kan jo tenkes at jeg ikke får "straffen" for gårsdagen før litt senere, men,men...
Det er iallefall morsomt å få litt mer info fra Lindberg,så kan man bruke det som passer..Er igrunn viktig å finne en måte man kan klare å leve med over lang tid,faktisk resten av livet!!! Det er viktig for meg,så får det heller gå litt saktere med kiloene...
Og HP; 25kilo på 12 mnd. er jo kjempe-bra!! Tenk hvor lang tid det har tatt å få de på!!! Men har du virkelig vært like flink hele tiden ?

cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat