Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 08:20   #82
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Nei, jeg mener at ved lavt stoffskifte er hele kjertelen ekkosvak fordi den har mindre aktivitet. Det teller som thyreodittforandringer for dem, fordi du ikke har blitt undersøkt av dem før.

Og når kroppen tar i for å øke stoffskiftet, så tømmer den lagrene dine, ft4 omsettes til ft3, jern benyttes til å lage blodceller etc, du blir sterkere og svakere på en gang.

Hmm ... Dette var interessant! (Ikke minst også ettersom endokrinologen mener at jeg så absolutt ikke har lavt stoffskifte ...)

Jeg har nå gått på Lugol's i to måneder (Leif Ims anslo at det ville ta ca seks måneder å fylle opp lagrene), og er på min andre runde (etter syklus) med progesteronkrem. Er litt likevis på hva jeg skal gjøre nå, egentlig. Blir litt fortvilt også sånn nå som jeg føler meg litt i gråsonen, forsåvidt. Men jeg skal uansett til legen. Kanskje jeg bare må be om en veldig tett oppfølging framover ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat