Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 21:44   #15943
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

En annen sak er at hvis du er sykemeldt store deler av ferien din kan du kreve å få ny ferie senere.

Jeg har ikke hatt ferie ennå og har heller ikke avtalt ferieperiode med arbeidsgiver. Det vil jo si at dersom jeg er 100% sykemeldt og reiser på ferie vil jeg miste sykepenger, dvs få to uker lønn trekt på neste utbetaling? Høres ikke riktig ut og det var ikke det jeg ble forklart av NAV, hva er da vitsen med å søke om å få reise utenlands? Er jeg derimot delvis sykemeldt og tar ferie får jeg vanlig lønn av arbeidsgiver for de to ukene og sykepenger for resten av mnd antar jeg. nå få jeg ingenting av NAV direkte heller da, alt ordnes gjennom arb giver.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose