Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-14, 09:27   #206
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Jeg har gått gjennnom fasene på "riktig" måte, men det kan stadig bli en dag som er fase 2 aktig hvis jeg har det travelt eller har planlagt dårlig, og heller tar et ED måltid i stedet for et vanlig måltid. Jeg har akkurat kommet hjem fra en ukes ferie i Tyskland, med mye god mat og drikke. Uka før jeg reiste var jeg litt lei av å gå på diett og la på meg et par-tre kilo. Det ble stadig for mye nøtter og vin. Kanskje litt ost. Men det gjorde meg oppmerksom på hvor sårbar jeg er for vektoppgang. Derfor var jeg på vakt på ferien og holdt meg langt unna kaker og is, bortsett fra at jeg hadde lovet meg selv en is i løpet av ferien. Da jeg kom hjem viste vekta en nedgang på to kilo.

Hvis jeg hadde vært deg, Carisma, hadde jeg prøvd å holde ca 3a den siste uka så godt jeg hadde kunnet. På ferien hadde jeg førsøkt det samme etter beste evne. Hvis du tar en fase 1 siste uka tror jeg bare du legger veldig lett på deg hvis det blir noen utskeielser på ferien. Forsøk å kose deg på mest mulig lovlig måte og så kan du heller brette opp armene etter ferien. Men du skal være veldig forsiktig med "fri flyt".

Jeg håper du får en fin ferie og får ny energi.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat