Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-15, 07:27   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tungt å løpe etter seks uker i ketose?

Kroppen skal ikke bare venne seg til å være i ketose, men den skal også venne seg til trening i ketose. Start forsiktig og gå gjerne raskt fremfor jogging, kjør kortere distanser til kroppen venner seg til ketosetrening. Smør deg med tålmodighet, det kan ta litt tid. Cluet er at du må på en måte "trene deg opp" igjen.

For meg er 40-50 g kh daglig (er i ketose uten problem på det) når jeg trener 3-5 ganger i uka, jeg ligger på det jevnt og karber ikke opp for en times trening, det ødelegger mer enn det gjør godt for meg. Jeg er fremdeles ganske tung i beina i ketose (nå har nå jeg eller aldri vært noen frøken lett-på-tå heller da og har dårlig teknikk ), men jeg ble bedre og bedre og utholdenheten ble helt fantastisk. Som sagt sprang ikke fort, men en mil var ingenting. 3 timers spinning var bare barnematen ifht til hva det hadde vært før og jeg restituerte bedre etter tunge vekter.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat