Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-09, 12:28   #12
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Utfordringer for en nybegynner på ketolyse

På ketosekusren skal du kun spise når du er sulten - antall måltider har ingenting å si! Følger du kuren - så har du ikke behov for proteinshake.

De første to ukene vil være de verste hvor de flest får ubehag som kvalme, hodepine og litt murring/svimmelhet. Det er avfallstoffer som skal ut og helt naturlig. I løpet av disse uken forsvinner også søtbehovet - dersom du følger kuren (Ja for du har vel lest boken? Det er et must, spør du meg..) og holdt deg slavisk til den de første 4 ukene. Dvs. ikke sukkererstatninger, vin eller brøderstaninger. Dette kan være partystoppere og det bør du forske litt på etterhvert. Jeg for min del tåler det ikke

Atkinsonbarer er ikke anbefalt på ketolysekuren, de karbene vi skal ha bør komme fra grønnsaker over jorden+litt løk

Eller vil jeg på det sterkeste anbefale deg å gå inn på www.ketolyse.no - de ser du hvilke kosttilskudd du bør ta -de kan du også få kjøpt i enkelte Menybutikker. Disse tilskuddene er tilpasset kuren og optimaliserer vekttapet.

Igjen (dersom du følger ketolysekuren) les boka, følg den og ta kosttilskuddene. Drikk masse vann - og daglig lett mosjon, så skal du se at du som mange av oss andre får et bedre liv og vekttap.
Velkommen til verdens beste slankekur og lykke til

__________________
Mål - ned 20 kilo


Sist redigert av LilleM0r : 11-01-09 kl 19:21.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat