Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 00:52   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobrød - helsekost, Funksjonell Mat

Ganske god smak på dette brødet . Det er mitt første lavkarbobrød noensinne, så jeg har sånn sett ikke noe sammenligningsgrunnlag. Det ser ut som brød, et bittelite, nusselig et. Jeg tilsatte valnøtter. Det står på pakken at det skal steke en time, det var altfor lite. Etter en time og ti minutter var jeg ikke i nærheten av å få løsnet det fra formen. Etterhvert fikk jeg tak i formen og måtte rive den av for å få stekt det en stund uten form. Totalt var det vel i ovnen 1 time og 40 minutter, men da jeg skar i det så jeg at det godt kunne stått enda lenger.

Men det virker ikke som magen min er så begeistret, det ligger som en stein der nede ... Nå skal det sies at jeg var sulten og glupsk og skar meg to ganske tykke skiver av lunkent brød, først etterpå så jeg at det skal avkjøles helt før man skjærer i det. Litt dumt det da, siden noe av gleden ved nybakt brød er å spise det halvvarmt med smør som smelter ...

Men for all del, et helt greit brød som kan anbefales til de som spiser lavkarbobrød generelt. Fordelen med dette kontra andre er at det er gluten- og melkefritt. Men for meg føles det ikke som noe kroppen min setter spesielt stor pris på, og jeg teller ikke karber, så det blir nok med det ene forsøket

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat