Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 21:43   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Det høres ut som om mye er i ferd med å skje nå, og jeg håper du er gode hender, Photobscura!
Merket du den varmen etter at du begynte med dråpene? Hvor lenge har du tatt dem? Jeg er veldig spent på om det virker, da jeg har prøvd mye annet uten noe annet resultat enn at dosen sakte men sikkert har måttet bli oppjustert. Siden du har dårlig hukommelse, er du flink til å ta notater om forandringer, hvordan formen din er? Det tror jeg kan være lurt, for av egen erfaring er det veldig vanskelig å forklare når en snakker med leger, og så glemmer en halvparten, minst. Og så er det jo nyttig for egen del. Vel, det har ikke jeg vært flink til. Så jeg får ta det rådet selv!

Jeg tror jeg generelt er varmere i kroppen nå, også. Selvfølgelig, det er jo vår nå, men de coldspotsa jeg pleier å få (som om noen legger isposer på magen min og sånn) har jeg ikke merka så mye av i det siste.
Jeg har hele tiden hatt en liste hvor jeg har notert symptomer jeg opplever. Men jeg skriver jo en del om tilstanden min også, på forumet og i bloggen min, og prøver hele tiden å kjenne godt etter endringer. Det har bl.a hjulpet litt på formen å ta store doser d-vitaminer og supergreens hver morgen, selv om den virkninga jeg merka først avtok noe etter et slags rush av overskudd som varte noen dager, og på fredag begynner jeg med progesteronkrem. Tror det er lurt å introdusere én og én ting med noe tidsrom i mellom, sånn at man har mulighet til å merke forskjellen hver enkelt ting gjør.
Jeg har tatt joddråper i snart en uke. Om jeg ikke husker feil, så begynte jeg på mandag eller tirsdag.

Du har veldig rett i det at det er lett å glemme. Jeg glemmer hvor dårlig jeg kan bli når jeg har gode perioder, og hvor god form jeg kan være i når jeg har dårlige perioder ... Det blir litt som at det ikke eksisterer noe før og etter, særlig når jeg er i ekstra dårlig forfatning. Nå er ting helt greit, men jeg gleder meg noe innmari til å bli frisk! For det skal jeg bli, nemlig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat