Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 15:05   #28
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Overvektige ektemenn

Fint å lese Hypah! Kjente igjen dette med at man henviser til tidligere bragder og at det dermed betyr at man blir fit for fight på null komma svisch. Eksmann er et typisk eksempel, han trenger bare å se på en gulrot og ta i en sykkel, så forsvinner magefettet. Og det gjør han med fem-årsintervaller og blir veldig slank og sprek, før han igjen tyr til gamle vaner og går opp 20-30 kg det neste halve året. SÅ har jo forsøkt å snakke med han om lavkarbo, både jeg og datteren hans ble jo slanke på det og er fortsatt slanke på dette kostholdet. men nei, han tror på gulrøtter og sykkelinnsats i perioder. Synd, siden han har problemer med hjertet og kolesterolet....

Samboeren min er ikke overvektig, men har fått litt mage nå de siste årene. Men han orker bare ikke gjøre noe med det tror jeg, selv om han klager på økte ryggsmerter pga økt magevekt. Jeg har forsøkt meg på å få han med på trening uten hell. Men så sa han noe her om dagen som var litt interessant. Moren han hadde klaget på magefettet og sagt at det ikke var fint ei heller sundt. Så nå har han begynt å tenke litt på dette. Så kanskje det er en dirkete mor som skal til

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat